Hyundai je predstavio potpuno novi INSTER, električno vozilo A-segmenta koje donosi jedinstven dizajn, vodeći doseg u klasi i iznimnu svestranost. Ovaj novi sub-kompaktni SUV spaja futuristički, inovativni imidž s prostranom unutrašnjosti, pozicionirajući se točno između tradicionalnih gradskih automobila i većih kompaktnih modela kako bi pružio najbolje od oba svijeta.
Dizajnerski naslonjen na nasljeđe modela CASPER, INSTER donosi evoluciju stila s produženom karoserijom i međuosovinskim razmakom, što osigurava više prostora u kabini i robusniju pojavu na cesti. Njegov karakter dodatno naglašavaju LED dnevna svjetla s prepoznatljivom piksel-grafikom, dok moderni branici i zaštitne ploče doprinose snažnom SUV profilu. Kupci će moći personalizirati svoj INSTER dvobojnim eksterijerom i kontrastnim crnim krovom, birajući između atraktivnih naplataka do 17 inča.
Unutrašnjost vozila pravo je iznenađenje u pogledu prostranosti i tehnologije. Sva sjedala, uključujući i vozačevo, mogu se preklopiti u ravnu podnicu, pružajući nevjerojatnu fleksibilnost za prijevoz tereta ili čak kampiranje u vozilu. Kokpitom dominiraju dva 10,25-inčna zaslona – jedan za digitalne instrumente, a drugi za infotainment sustav s navigacijom. Održivost je također u fokusu, pa su u unutrašnjosti korišteni ekološki prihvatljivi materijali poput reciklirane plastike i bio-polipropilena, dok je vanjska crna boja dobivena recikliranjem otpadnih guma. Kada su u pitanju performanse, INSTER postavlja nove standarde u segmentu s predviđenim dosegom do 355 km (WLTP) za model s većom baterijom od 49 kWh.
Zahvaljujući mogućnosti brzog punjenja na 120 kW DC stanicama, baterija se može napuniti od 10 do 80 posto za samo 30 minuta. Praktičnost je dodatno povećana V2L (Vehicle-to-Load) funkcijom koja omogućuje dvosmjerno punjenje, pa INSTER može služiti kao izvor energije za električne bicikle, romobile ili opremu za kampiranje. Uz sve navedeno, ovaj model nudi najpotpuniji paket sigurnosnih sustava i pomoći vozaču u svojoj klasi, uključujući napredne funkcije poput prikaza mrtvog kuta i sustava za izbjegavanje sudara, čineći gradsku vožnju sigurnijom i bezbrižnijom.
